Burcaktugra açılır mı bilmiyorum ama çok dikiş yerlerin çok ağrır, benim ilk doğumum sezeryandi öksurdukce sanki yeniden kesiliyormusum gibi hissediyordum sonra hemşire dedi öksürmen geldiği zaman göbek deliğinin üstünü elinle bastır, denedim ve öksurdugum zaman ağrıyı çok hidsetmiyordum, eğer bu durumla karşılaşırsan aklında bulunsun ise yarıyor canım.. .