Kızlar 41+2 olduk saat 2den beri kasıklarımda adet olucakmisim gibi ağrılar var ve bu ağrılar hâlâ geçmedi hastane yakın olduğu için son ona kadar beklemek istiyorum nişan veya su gelmedi henüz doğum belirtisi olabilir mi yarın sabah zaten yatisin yapilicak suniyle başlatılacak