Kızlar 27 sinde gebelik testi yaptım pozitif çıktı akşamına doktora gittim beta HCG 778 çıktı 28 nde sağ kasık ağrısıyla hastaneye geldim 558 e düşmüstü doktor yatış verdi dün yine baktı 525 düşmüştü hala hastanedeyim çok üzlüyorum dün damla damla kan gelmeye başladı varnı benim dururumda olup ta allahın izniyle düzelen betası yükselen ?