Selcan1106 Kızlar kalbim çok hızlı atıyor ve böyle sancı giriyor gibi oluyor 21 haftalığız yaşayan oldu mu acaba ? Anksiyetem vardı 1 yıl öncesine kadar o mu tekrarlıyor acaba ? Nefes alamıyor gibi oluyorum yaşayan yardimci olabilir mi kendi kendimi korkutuyorum
Alpelin Selcan1106 kendi kendine de takıo olabilirsin çok düşünme banada arada bir gelior bazen nefes alamıcak gibi oluyorum düşünceden kaçıorm ya duş giriyorum filan
hulyatkknt Selcan1106 canım bende yıllardır haşimato var ilaç da kullanıyorum arada bir bana da oluyor istersen bi sağlık ocağına gidip tahlil yaptır tsh tahliline malum hamilelikte tirot çıkabiliyor ilaç içmeme rağmen bende hala çarpıntı oluyor
Ipek86 Selcan1106 ya guatr yada kansizlikdir, guatr zaten ayarli degilse carpinti yapiyor.. Eger kansizlik olabilirse, vücut beyine oksijen pompalamaya calisirken, kansizlikdan dolayi carpinti yapiyor
Selcan1106 Alpelin bende öyle yapmaya çalışıyorum namaz kıldım kuran okudum fakat çarpıntı hala var gibi şimdi uyumayı deneyeceğim çok teşekkür ederim ♥
Selcan1106 hulyatkknt çok teşekkür ederim arada oluyor ama bu ara şıklaştı daha devem ederse gitmeyi düşünüyorum
Minnaksever Benim de oluyor ama tansiyon yükselmesinden sancı olmuyor da nefesim daralıyor şöyle 5-10 saniye