Nuriye66 Arkadaşlar iyi akşamlar uygulamada 36+2 gösteriyorum yani aslında 37 haftalık oluyorum demi yardımcı olur musunuz 🤭
Aysglengn Betulbekil aynı gündeyiz , benim gece 11 den beri karnım ağrıyor ve sertleşiyor durmadan, birde ishal olmuşum gibi sabahı bekliyorum geçmezse doktoru arayıp gidicem sanırım , sizde böyle şeyler oluyor mu kızlar
Elifela-26 Aysglengn bende 36+1 im dün sabahtan beri şiddetli ishalim var doktora yazdım bütün gece tuvaletteydim gel derse gideceğim bakalım 🤔
Betulbekil Aysglengn benim çok Baskım var sanki çıktı çıkıcakmış gibi onun dışında en ufak bi ağrıda doğuruyormuyum diyorum
Nuriye66 Aysglengn çoğu hamile son aylar ishal olurmuş ben afedersiniz kabızım anlamıyorum ya ve çok rahatım hamile değilim sanki anca çok yürürsem hafif ağrım oluyor😃
Aysglengn Elifela-26 ben aradım doktoru gel bakalım açıklık var mı yok mu diye dedi , gidiyoruz şu an