pyymamm Dün suyum gelmişti 4 gibi 6 gbide sancılar cıktı yatış yapıldı 4 cm acık varmış odaya alındık hep yuru dediler 6-7 cm olunca acılma sancılarım sıklaştı o zaman zorlandım epidural ister misin dediler yaptırdım doktorum isterse yapılsın demiş cunku olsun dedim o yapılınca rahatladım neredeyse 10 dk içinde ıkınma hissi geldi daha önce burda dedikleri gibi doğumhaneye alındım doktorumda geldi hemen o sıra doğum kısa sürdü cok sukur 4-5 ıkınmada sanırım kızım doğdu az bi dikişim var sayısını söylemediler az dediler bi yandan resimler cekildi kucagıma verildi sıcacıktı cok baska güzel duyguydu Allah o sancıları unutturuyo derlerdi öyle gercekten su an yanımda uyuyo pamuğum 🥰 hepsi silindi hafızamdan
Serap0733 pyymamm canm epidural alınca açılma yavas oluyor dıyorlar dogru mu ? Gözünüz aydın darısı bana inş Allah analı babalı büyütsün kaç haftalık dogdu
Mefevid pyymamm gözün aydın ne güzel bi doğum olmuş 🥰 birşey sormak istiyorum en özelde sogum yapacağım da refakatçi olarak 1 kişi kalabilme şartı getirildi ya anneni mi eşini mi aldın yanına bir de fotoğrafcı doğumhaneye alınmayacak riskli dediler siz odaya mi aldınız doğumhaneye de girdi mi
Sibelimsi pyymamm gözün aydın canım rabbim anali babali büyütmeyi nasip etsin inşallah 1 gün fazlaydın sen benden kurtulmuşsun çok şükür cnm darısı bana ve diğer kızlara inşallah benim kontrol vardı bugün gayet keyfi yerinde hanımefendinin de ben bittim kistte ötürü oturup kalkamıyorum hayırlısıyla kucağımıza almayi nasip etsin inşallah rabbim 39+1olcaz yarin allah nasip ederse inşaallah 🙏🥰👶
Eminapasali Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün insallah suyun ne şekilde geldi birde ne miktarda
pyymamm Eminapasali amin inşallah 🤲🏼 Basta bi su bardagı gibi ani geldi sonra dus aldm nolur nolmaz diye cıkınca az gene geldi sonra hazırlandım baktm sancı var ara ara giyindm tam az gene geldi sonra hastaneye gelince artık aktı durdu ara ara hep
pyymamm Serap0733 39+0 doğduk benim acılmam 7ydi en son sancılara dayanamaz olunca sordular yaptırdım yapılınca hemen ıkınma geldi doğuma gectik cok surmedi max 10 dk
pyymamm Mefevid Allah razı olsun 🥰 biz sansımıza pazar günü doğduk kararlar kesin değildi ve biraz müsade ettiler biZe haftasonuda olduğuna sanırım kalabalık yok diye. Annem ve kayınvalidem kaldı yanımda. Ziyaretcilede geldi ama uyardılar yine abartılmasın diye. Fotocuyada engel olcak olmuslar ben doğumdaken geldiğinde ondada doktor izin verince girdi doktorumla daha önce calısan ifotocu tutmustum özellikle . Sansımıza ogün aksi gitmedi ama pazartesi günü cıkıs yapıcamz zaman baktık fotoculara yasak kesin gelmiş söylediler ve takip ettiğim fotocuların hepsi sayfalarında yazı paylaşmıslar bu durumla ilgili. Ziyaretci içinde refakatcı içinde hastane bir kişi kalıcak diue bizede söylediler ama biz cıkıcağmz için sorın olmadı ogün
pyymamm Sibelimsi evet beraberdik hatırlıyorum 🙂 ben atlattım darısı basınıza inşallah kavusursunuz sizde cok güzel duyguymus anlatırlardı ama inanamazdım 🥰 vaktinde oda gelir inşallah yakında az kaldı artık sizinde
Nurr Allah analı babalı büyütsün inşallah hemşireye kıyafet verirken neler verdiniz bebek için acaba zıbın takımının içine kısa kollu mu uzun kollu u atlet verdiniz
pyymamm Nurr Allah razı olsun , onlu cıkıs setinden koydum içine zıbın, kundağı alt üst takım olarak üstüne normal giysilerini onunda yeleğide vardı onuda giyitmişler corap koydum sapka bez ve battaniye
Sibelimsi pyymamm aminn cnm allah razı olsun🙏rabbim şu zor günlerde yardımcımız olsun inşaallah bi avazda sağlıklı sihhatli yavrularımıza kavuşalım inşaallah cümlemizde bol bol dua edelim birbirimize ülkemize ailemize rabbimize🙏🙏🙏