hazemm biberon zaten ilk zaman kullanılan bişey degil bebekte onu ememez bile ama ben olakii zor zamanım olursa sütüm gelmezse diye avent aldım birde suavinex aldm emziktede avent soothie aldım anne gögüs ucuna birebir olduğu için diğer emziklerdende ucuz 5tl ye bitane aldım belki onun ucunu alırsa deneyeceğim kalitelisini alacağım