Kizlar bu ayin 9"unda adet günümdü hayla olmadim hiç belirtilerimde yokk göğuslerimm dolgun ama pamuk gibi hiç hissetmiyiyorum olacagimi. Beklenen adet gününde test yaptim negatif cikti 3 gün önce yaptim yine negatif cikti. Niye haylaa adet olamiyorumm keşke olsamda kurtulsam yaaa belirsizlik çook kötuü varmi benim giibi adet günü geçen ? Gelin dertleşelim