Merhaba hanımlar bende artık doğum hikayemi paylaşabilirim. 6 martta medigold aultan haatanesinde doğum yaptım. O gün kızımı okuldan babaannesi getirdi. Benim sancılarım oluyordu kaynanam yüzünü üzülürcesine buruşturuyordu. Dedim anne sen git annem gibi yapıyorsun böyle yapınca ben sancımıda çekemiyorum o da gitti bişey olursa hrmen gelirim mutlaka ara dedi . hoopp yarım saat sonra annem geldi allahım ya hiç istemediğim durumdu annem çok panik bana kar değil zararı oldu ona belli etmemeye çalıştım bi yandan gitse diye bekliyorum yok eşim gelene kadar bekledi. Neyse elim geldi kızım iyice bana sardı. Zaten akşam yemeği yapamamıştım zorla onu yaptım bir yandan dalan filan. Eşime kızımı anneme bırakmasını yarım saat sonra da gelmesini istedim. Onlar gitti bende biraz nefes aldım hazırlandım çantamı alıp sokakta eşimi bekledim. Ve gittik saat akşan 9 olmuştu. Doğumhaneye direk çıktık çünkü sancı 3 dk ya düşmüştü. Alttan muayene etti ve nöbetçi dr u arayıp tam açıklık var hocam doğum başlıyor dedi. Meğer dr sezeryandaymış. Hemen serum takıldı iğne yapıldı ıkın dedi. Bende bel fıtığı var belimi çatala tam indiremiyorum ama indirmem gerekiyormuş. Yok yapamıyorum. 1 ıkın 2 ıkın derken doktor geldi ben yok olmuyor beni sezeryana alın diye bağırdım. Ebe çocuk çıkmak üzere son kez ıkın dedi evett şimdi nefes al ver dedi ve oğlum kucağımda. Ama bi anda bi telaş başladı. Anestezi dr unu aramaya başladılar soruyorum rutin kontrol bişey yok diyorlar. Dikişlerimi attılar odama geçicem çocuk yok en son bağırdım. Nerde bebeğim noldu diye. Bana denilen sen sancını evde çekip geldiğin için çocuk yorgun doğdu ağlamadı biraz takip edilecek yarım saate getiririz yanına denildi. 9 buçukta odama geçtim bebeğimi gece1de getirdiler tabi bu arafa sürekli sorduruyorum ne zmn grlicek diye. Ertesi gün akşam taburcu olduk geldik evimize çok şükür. Ben sancımı komple evde çektim ama 5 dk ya düşene kadar düzeni yoktu. Hatta 5 dk bazen 6 bazen 4 dk şeklinde olduğuda oluyordu. Size tavsiyem böyle sıklaşıp ama düzeni olmasa da dr a görünün. Bol bol hurma yemekte çok faydalı oluyor.hepinize benim ki gibi bir doğum nasip etsin allah. Ben 3 avazda doğurdum😇