Kubra1019 İyi geceler hanımlar. 36+0 dayım 2 gündür ishalim bu doğum belirtisi midir tecrübesi olan var mı?
Mihribankuzu Kubra1019 afedersiniz ama bende o haftalarda ara ara ishal oldum daha doğrusu diskim 1 2 kerelik sıvı geldi aralıklı. 2 hafta falan sürdü şuan 38+6 dayım doğum belirtim yok .
Eminapasali Bende öyle duydum ama doğum yapacağın gun ishal olursun diye biliyorum ardından sancılar su vs vs