Sevimbsrn17 Kızlar canım aşırı derecede Toz tebeşir gibi şeyleri çekiyor yesem kötü olur mu sizce Bi kaç gündür aşırı aşeriyorumm
Seymabebgm Sevimbsrn17 normalde yenmeyen hic birsey hamileykende yenmez bence yani illaki zarari olur ama caninin istemesi vucudundaki bir eksiklikten kaynaklaniyordur doktor söyle
Mihribankuzu Sevimbsrn17 vücudunda ki birşey eksikliğine bağlı canın çekiyor canım. Pika diyorlar bu duruma. Yüksek ihtimal ya kan değerlerin düşük ya da magnezyum olabilir. Doktorun ilaç takviyesi edecektir. Biraz sabretmeye çalış . Geçmiş olsun.😊
Sevimbsrn17 Sinem67 Deletedmom317 bilmiyorum evimizin karşısında boş arazi var oradaki toprağın hepsini yemek istiyorum 😐😐