Buselensi duyguuudmr boşuna yaptırma ben de bi kere kullandim 1 hafta sonra falan gittim test aldım evde yaptım pozitif cıktı ümitlendim baya sonra doktor iğnenin etkisi dedi adet günümü bekledim adet oldum iki ay gitmedim hastaneye iğneden sonra 3. Ay tesadüfen gittim hamile kalmışım doktorun demiştir belki ama tavsiye olsun 2 günde bi ilişkiye gir her gün girme sperm kalitesi düşüyomus yoksa bide çok usteleme 1bucuk yil hiç korunmamama rağmen hamile kalamadım bi hafta ilaç 1 de iğne oldum yine kalamayınca 2 ay kendi haline bıraktım saldım 3. Ay hamile kalmışım stres yapmamaya çalış
BusraDevlet83 duyguuudmr Geçtikten sonra test yapın ki yanılma olmasın. Sabahki idrarınızla yapın daha etkili sonuç alınıyor. InşAllah muvaffak olursunuz 🤲
duyguuudmr BusraDevlet83 sabırsızlanıyorum ya 🤭İnsallah hayırlı haberler alırım sizlerle de paylasırım bunu 🤲
BusraDevlet83 duyguuudmr InşAllah. Insan nasıl deli gibi oluyor ben bilirim. Ben de tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım.
DiplomaliEvHanimi Bendr 7martta oldum benim 10. Gunum Siz progesteron testi yaptirdinizmi igneden 1hafta sonra
Beklenenmucizem DiplomaliEvHanimi bende igne oldum. Ama klomen bittikten sonra doktor igne vurduğu gün o gün progestan a baktı kanla