Arkadaşlar merhaba ,
37+4 deyim yaklaşık 5 haftadır bebeğim yan yatıyor. Kafası solda ayakları sağda yanlamasına gelişti baya belirgin sol tarafta kafası olduğu sivri çünkü solum. Doktorum daha doğum kanalına girmez dedi ben de kendimi normal doğuma çok şartlamıştım🥴 ama sezeryanla alırız dedi. Böyle bir durum yaşayıp 39 da bebeği kanala giren var mı acaba ???