Mucizem7 ilk dogumumda tansiyon yükselince acil sezeryanla alındım canım genel olmuştum devlet hastanesinde narkozun etkisini 11 saat atamamıştım benim için ayılmak zor olmuştu ikinci sezeryanimi da özel hastanede epidural olarak yaptım çok rahat olmuştum bebeğinin doğduğunu görmek 8 saat uyusukluktan sonra ayağa kalkıp onunla ilgilenmek cok guzel bir duygu sadece anastezinin agrisi tuttu ama hemen ayaklandim tavsiyem sürekli yürümek canım şimdi Allah nasip ederse yine epidural olucam tek korkum ilk ayağa kalkmak sonrası zaten kendiliğinden oluşuyor 🤗🤗😙