Bebisim_ben kızlar her idrardan sonra vajinamı yıkıyorum kuruluyorum. ama yapmayanlarda varmış sizce benim yaptığım doğru değilmi ? sizler ne düşünüyorsunuz
Aise_35 Bebisim_ben tabi ki doğru olan bu yıkayıp kurulamak geç dinimiz açısından , hem mantar enfeksiyon olmamak açısından önemli .
Eminapasali Bebisim_ben hatta arada sirke ile dezenfekte edip olacak enfeksiyonlara karşı önlem bile alabilirsin ☺️🙏
Yesmckmk Vajinanın iç kısmını yıkamak yanlış rahim içi Florya’sını bozduğu için ama diğer türlü hiç bi zararı yok diye biliyorum