Merhaba güzel anneler, bir haftadır özel bölgemde ağrı vardı ve bebeğimi aşağıdalarda hissediyorum tuvalet esnasında sanki ordan çıkacakmış gibi baskı oluyor bugün baktığımda orda iki tane sivilceye benzer kan toplaması olduğunu gördüm yaşayan var mı doktor kontrolüme çok var daha doktora gitmeli miyim bu arada 19+3 haftalığıZ