2 sene önce doğum yaptım canım ilk dogumumdu. 13 kilo almıştım toplamda doğumda herkes der ya 10 kilo gidiyor vs diye alakası yok bı tartıya çıktım 5 kilo gitmiş kaldı 8 kilo e tabi ben şok 😂 ama 2 gün sonra eve geldiğimizde biraz sütüm gelmeye başladı e kanamam çok fazlaydı ve bol bol ter attım lohusayken çok terleniyor bı nevi ödem atiyor vücut. Hopp 5 gün sonra kaldı 3 kilo ama o 3 kiloyu 1 senede verdim 😂 malum süt olsun ye lohusayken bişeye kızıyorsun ye dikkat edemediğim için sabit kaldım üstüne kiloda alabilirdim. Siz siz olun yemenize icmenize dikkat edin süt olsun diye dahada kilo almayın unutmayın sütü su ve yeşillik yapıyor gerisi boş 🥰 ama inanın tumm kilolar gidiyor 1 ay sonra vücut kendini tamamen toplamış oluyor ♥️