Bebus Sakin almayın asla tavsiye etmem bin pişmanım. Ben bebek arabası çok kullanan biri değilim arabayla gidiyoruz çoğunlukla gideceğimiz yere ama çok kullanmadığım halde bebek arabası haşat durumda sanki 2. El gibi firmayi arasak acmiyor hic ilgili değiller satıcılar da aynı öyle paranıza yazık etmeyin.