20+1 bebeğim var. Başından beri ağrıları sağda hissetmiştim ama kalp atışımı duymaya başladıktan sonra daha çok solda durup kalp atışımı dinleyeceği yazıyordu. Benim gibi bebeği hep sağda duran anneler var mı. Kalbim hızlı atıyo gün içerisinde devamlı. Acaba bebeği rahatsız mı ediyor o yüzden mi uzakta duruyor. Sola yatsam bile sağda durmaya devam ediyor