Betusce3451 Merhaba hanımlar benm bebeğim 2 buçuk hafta kadar önden gidiyor ben su an 34+3. Haftamdayım ama bebeğim 36+5 görünüyor merak ediyrm doğum benm kendi haftama göremi olur yoksa bebeğin gelişim haftasına göremi 🤰
Mom46 Bebeğin gelişimine göre cnm bnmkide 1 hafta önden gidiyor doktorum bebeğin gelişimi önden gidiyor demişti
Rananur Ebe4343 şeker hastası olduğunda önden mi gidiyormuş canım? Benim de iki hafta önden gidiyor. Normalde şekerim yüksekti ama hamileliğimde normal diyor doktor şeker yok oldu resmen. Acaba şekerden mi dedm benim siz öyle yazınca
Ebe4343 Rananur şeker hastalarının bebeklerinde evet genelde öyle olur iri bebek olma olasılıkları fazladır yakın zamanda şekerinize baktırmadıysanız açlık ve yemekten 2 saat sonra tokluk şekerinize baktırın bence