Zozi canım sıkıntı yok demekki risk olunca hafta da 1 çağırırlar ihmalkarlık yok merak etme ☺☺ Ya bişey soracam tüm hamişlere soruyorum haftayı nasıl hesaplıyorsunuz ben mesela 7+0 ım programım tebrikler 8. Haftaya giriş yaptınız diyor hep bu şekilde ilerliyor benim kafam karışıyor yani mesela 10+2 11. Haftadamı oluyor