Susam_cik Merhaba philips avent kelebek göğüs ucu kullanan ya da kullanacak olan var mı? Göğüs kapağı diye yanlışlıkla almışım 🙈 değiştirmeli miyim kullanır miyim karar veremedim
Ruviiseem Susam_cik bende almayı düşünüyorum ağlaya ağlaya emzirdim diyenleri duydukça 🙈 ama her bebek kavrayabilir mi bilemem denemek lazım.
Balbu Ben aldım ama henüz kullanmadım. Doğum yapan bi arkadaş tavsiye etti meme ucu olmadığı için bebek memeyi alamıyormuş bu kolaylık sağlamış bi süre sonra göğüs ucu çıkmış yara olmadan.