esilax hamileligim boyunca 2-3 gundur hz isäyi göruyorum ruyamda elini öpuyordum son ruyada elino öptum bana birseyler söyledi hatirlamiyorum anlami nedir sizce? 7hfta 6 gunluk hamileyim bu arada
deletedmom99 esilax canmm boyle ruyayi birine anlatrsan bidaha gormessin bende peygamber efendmzden biri haber getrdi bana dediki kutlu dogum haftasni bekle ben herkeze anlttm bidaha goremdm hocalara sordum boyle ruyayi anltmickmssn
Elifrana esilax hayırlı bi evladınız olacaktır inşallah, erkek olur ise adını İsa koymayı düşünebilirsiniz. Ne güzel bi rüya ama burda anlatmasaydınız keşke. Anlamını yorumlayacak Kişiler biz değiliz