AHFKASAP AyperiNaldken Demek ki bebek henüz doğmaya hazır değil. Çok fazla müdahale etmeyin bence. Sadece normal doğumu kolaylaştıracak şeyler yapabilirsiniz. Onun dışında doğumu doğal seyrine ve bebeğinize bırakın. Bebeğiniz ne zaman doğmak isterse o zaman gelecektir zaten. Hem eğer bir tehlike yok ise 42 haftaya kadar yolu var 😌
Kubra37 AyperiNaldken ahh ahh son günlerde insana gelenler geliyor valla 😂 yatsan yatamıyosun uyuyamıyosun zor valla.. benimde sali gunu 38olcak inşallah sağlıkla gelir bebisler 🤗
zynppp Adabahar hurma ananas yiyorum her gün sıcak duş alıyorum merdiven çıkıyorum 5 km yürüyorum genelde squat yapıyorum ama bu gün açıklık muayenesine bakıldı hiç açılmam YÖK 🙄
Dogabebek Yusufaras ayy cok iyi dayanmissin ben 39 oldum gelsin diye iple cekiyorum. Doktorun bekletiyosa iyi her gun kontrole mi gidiyosun?
alewer06 Yusufaras nasıl dayandın o kadar kız 40. Haftaya yeni girdim bıktım artık çıksa diye bakıyorum 😒
Dogabebek Birde ne diyecegim yahu burda boyle yeni hamileleri gorunce eylul annesi kasim annesi yaziyorlar gozumde oyle bir buyuyorki iyiki bu haftadayim diyorum🙈 sanki o gunlere geri gitsem hic bekleyemicem😜
Yusufaras alewer06 bende öyle ama dogum kanalina girmiş acılmam yok devlete gidiyorum doktor normal olsun diye bekletiyor