mmylmz Annelerım iyi akşamlar bu 2li tarama testleri nasıl yapılıyor? nelere bakılıyor ınternette okuyorunm ama çok,anlayamadım :( yaptıran annelerım biraz detaylı aydınlatır mısınız?
aslikls3 mmylmz yine ultrasondan bakıyor de biraz daha ayrıntılı bakıyor ve ense kalınlığını ölçüyor burun kemiğine bakıyor sonra bir de kan veriyorsunuz bu kadar
RabiaMG mmylmz yeni yaptrdm doktorum ense kalinligina ve burun kemigine bakti kan tahlili verdim ertesi gun sonuc cikti riskin yok dedi detayli ultrason icinde randevu almami soyledi
neso_ 2li taramada doktorun değil farklı bir ultrason uzmanı bakıyor burnuna ve ense kalınlığına bir de kan alıyorlar kanda en geç 9 gün sonra çıkıyor
Byzb1 neso_ benim kendi doktorum baktı normal de de öyle değil midir ? Ben 4 lü taramayı alanında uzman farklı doktor yapıyor diye biliyordum . Acaba tekrar mı yaptırsam 2 Li testi 😒
neso_ Byzb1 valla ne desem bilemedim her yerin farklı bi düzeni vardır belki kan testi yaptı mı peki o zaman sana bi çıktı veriyorlar bide ultrason raporu elinde bunlardan var mı
Byzb1 neso_ hayır bana sonuçları vermedi doktor sadece ultrason ölçüleri normal ve kan temiz çıktı dedi . Özel hastane bir de anlamadım sonuçları istesem alabilir miyim ?
neso_ Byzb1 doktorun öyle dediyse için rahat olsun zaten sana verecekleri çıktılardanda pek bişe anlamıcaksın 😂 ve evet telefondan falan öğrenemiyorsun bizzat gidip alman gerekir :))
Byzb1 BusraGS özel test olduğu için sisteme girişi yokmuş aradım görüştüm de sadece hastanın kendisi gelip talep edebilir dedi . Artık gittiğim de alıcam :)