Momsbaby
Aslinda ikimizde ayni dusunmusuz 😀 benimde buyuk babam sag sukurler olsun ama cok duskunum bende bizdede erkek cocuk erkek torun yok. Eger bebegim erkek olursa buyukbabamin adini koycam. Daha cok minik benimki 5+4 🙈 kiz olursada yine babannemede ayni derece duskunum onun adini koycam 😍 rica ederim. Ama gercekten babanin dedigi isim cok uyumlu ve guzel. Adiyla yasasin ins. Ben kiz olursa aysel erkek olursa yasar koycam ins 🙈🌹❤💋