Hahhsueoe Benim de oğlum olacak ve hâlâ bir isim bulmuş değilim. Ben de eşime begendiremiyorum. Bana kalsa tek isim koyacağım o çift olsun modern olsun. Başlatma modernine diyorum vallahi eski isimler hem güzel hem anlamlı. Çevremdeki tüm çocuklar arda,aras,baran,doruk bıktık daha. Bir Mehmet bir Yusuf koyalım artık diyorum. 🙃