Hanımlar iyi akşamlar herkese, bi hafta önce ağrım yüzünden acile gittim düşük tehlikem olduğu söylendi iğne yapıldı, ertesi gün kahverengi lekelenmem oldu. İki gündür şiddetli karın ağrım var ve daha çok ağrıdan ziyade acı gibi. Sürekli bişeyler akıyo gibi hissediyorum gidiyorum bakıyorum ama hiç bişey yok. Tekrar acile de gitmek istemiyorum devamlı alttan muane ediyolar. Bi fikri olan var mı başına gelen?