SekerMerve Ceylan12334556789 canım doktorumun bana dediği iğne zaten ince ve kısa kasa gelmesi mümkün değil. Kolun iç kısmı değil de dış kısmına dirsek ile omuz arasını üçe böl ortaya vur
Serpil_27 nesrinbaban bende 6000 lik kullanıyorum cnm 3 aydır hep karından yapıyorum bana yapma falan demediler karından
nesrinbaban Serpil_27 vurunca yakıyo kola zor dayanıyorum göbekten cesaret edemem vurmaya sizde igne vurulmaya basladiysaniz beri yararı oldumu ben daha kontrole gitmedimde
Misssimsek Ceylan12334556789 kol bacak yapıyorum ben canım her seferinde değil ama benimde oluyor böyle normal yani hatta sertlesip moraran yerlerde oluyor
Burcu2626 Ceylan12334556789 ben 24. Haftama kadar gobekten yaptim hic zorlanmadim ki gobekten tavsiye ettiler daha sonra kollara gectim vurmadan once havasini alin ignenin o izler geciyor merak etmeyin
Firdevsds İğnenin içinde havası oluyor öncelikle onu çıkartın sonra karnınızda yağ dokusu fazla olan yeri sıktırıp vurun çıkarırken iğneyi oynatmamaya dikkat edin birde iğne tam girerken derin bir nefes alın acınızı hafifletiyor
Serpil_27 nesrinbaban oldu tabi cnm morarma iğne yaptın yere dokundugunda sert bir tabaka hissediyorsun normal mış ama
nesrinbaban Serpil_27 ben çarşamba gunu başladım bugun farkettim kollarımda hafif morarma ve kizariklik insallah bebegimede faydası olur
zeyzey95 Bende 4000 lük oksapar yapıyorum doktorum göbekten öneriyoruz dedi ilk iki gün morardı ama sonra nokta gibi oldu normal canım el alıştıkça morarma olmuyo bana eşim yapıyor ilk gün ağladım acıdan sonra hissetmedim bile sadece ilaç yakıyor o Kadar
Nasippp nesrinbaban ay pardon gen canım hangi pıhtılaşma geniniz de var DİE sormak istedim klavye azizizliği yazdığımı kontrol etmemek de benim tembelliğim 😂
cemreak ben 33 haftamdayım hamileliğimin başından beri göbekten vuruyorum hem böyle izler hemde morarmalar oluyor ama geçiyor , geçmiş olsun , koldan yapılınca kasa gelme ihtimali daha fazla demişti doktorum
Msms cemreak bana da doktorum dün başladı karından yapılacak dedi ama yapmaya korkuyorum.Aile hekimliğine gittim karından yapmak istemediler bacağımdan yaptılar diğer iğneleri karından yaptıracaksın dedi doktorum ne yapacağım bilmiyorum😔
nesrinbaban Nasippp şimdi anladım tesekkur ederim 😊 ben 91 kiloyla hamile kaldım 4 kilo aldım doktor kilolu hamilelerde olabilir boyle bebegim 2 hafta geriden geliyor 1070 gram bebek kilo aldirması için coraspirin ve oksapar kullan bebegin kilo alimi olacak dedi insallah gerilemesi ve kilo alimi normale döner 🤰
Nasippp nesrinbaban anladım canım umarım kilo almıştır bebişin her sabah kaşar yemeye özen göster bebişinin kilo almasına faydası olur inş
Yelz_91 Ceylan12334556789 normal canım bende gebeliğin ilk haftasından bu yana kullanıyorum 31.haftamızdayız hala kullanıyorum . Bazen mosmor oluyor , bazen kanıyor.. değişmeli yapıyorum . Göbeğin 4 parmak sağına soluna sağ alta sok alta 4 şekilde yapıyorum
2melekannesi_ Msms iğneleri karın bacak ve koldan yapabilirsiniz hepsi de oluyor ama tavsiyem kendiniz yapın zaten bir iki kere yapınca alışırsınız 9 ay hergün aile hekimine gitmek daha eziyetli 🙄 insanın kendine yaptığı daha az acıyor
Msms 2melekannesi_ ben bacağımdan yapmayı deneyeceğim bugün ama karnımdan nasıl yapabilirim çok gergin korkuyorum😔
2melekannesi_ Msms haftanız ileriyse bacak daha rahat olur evet. karnın da alt kısımları daha yumuşak oluyor ama