Ayse2804 Merhaba burda yeniyim 1 yıllık evli 2 düşük yaptım şuan 5 haftalık hamileyim pıhtılaşma varmış iğne ve progestana başladım böle bi durum yaşayıp sağlıklı doğum yapan var mı perşembe Doktora gidicem 5+3 olcaz kese veya bebek görünür mü sizce🥰
Bera07 Ayse2804 Ben 3 düşük kan pıhtısı çıktı iğne kullandım sonrası 22 aylık oğlum var (hamilelik çok güzell geçti sıfır sıkıntı) şimdi 26+5 hamileyim iğne kullanıyorum
Ayse2804 sevenpolat biri 6 +2 de ağustos ayında ikincisi 5 haftalık ocak ayında ikincisinde kanamam geldi
Csnsu Bi düşüğüm var suan 14+4 üz kanamam var yoğun progestan ve 3 günde bir iğne devam doğuma kadar sanırım
Brcbs Ayse2804 benimde oksapar günde bir defa koldanmı yapıyorsunuz ben koldan yapıyorum göbekten çekindim
Ayse2804 Brcbs göbekten yapıyorum ilerleyen dönemde bacağa kola geçerim kısmet olursa doktor karnımdan yapacağımı söyledi