Selinglr 1004nese kasıyor kendını hissediyorum karnım da bı tuaflık var rahat degılım bı kac saattir boyle sence ne yapmayalıyım normalmı
Usluglhn 1004nese bende ayniyim 39+4 surekli kasiliyor napsam bilemedim cok rahatsiz ediyor nefesim daraliyor
Usluglhn Gokce_ sancilar icin cok erken bilemedim tabi dr un bilir. Ben o haftalar da hic dogum belirtisi yasamadim
Gokce_ Usluglhn bilmiyorum canım bende bazen kafama takıyorum şimdi bu virüstü bilmem ne iyice zaten stres oldum sürekli olan bir ağrım yok ama arada oluyor