Merve59630 Merhaba 2 düsuk yaptım 3. Bebeğime hamileyim kan pıhtılaşması sebebiyle günlük igne kullanıyorum su an elimde tükendi ve doktora yazdırma ihtimalim yok 1 2 gün kullanılmadığı halde sorun yaratır mi yanı sadece 1 gün kullanılmaması zarar verir mi
derinsvy Merve59630 kan sulandirici aspirin alabilirsin yazdirmadan veriyorlar en azından önlem almış olursun elinden geldiğince
Kizimmmm Merve59630 virüsten dolayı raporlu hastalar ilaç yazdirmadan direkt eczaneden alabiliyor diye biliyorm. Bir sorun isterseniz. Benim de iğnem bitmek üzere yazdirmadan sorcam bir eczaneye.
Nermiin Hayır canım bende aynı durum var su an ikinciye hamileyim yine iğne kullanıyorum ama unuttuğum günler oldu hiç bisey olmadı çok şükür merak etme 🙏
HAyseeeee Kizimmmm raporunu varsa aile hekimlerinden yazdırmanız gerekiyor yoksa vermiyorlar diye biliyorum 2 gün önce gittim yazdırdım sadece aile hekimleri 1 kuru verme hakları vardı artık 2 yazıp alabiliyorsun..
HAyseeeee Merve59630 bende kullanıyorum ilk bebegi mi düşük yaptım 2 ye hamileyim o ignede bende vuruluyorum yazdırmayı söylememiştim igne bitince almadım 12 gün sonra Doktor a gittim ve bana kızdı bebegin suyunun gelmesinimi bekliyorsun kesinlikle aksatmayacaksın bu iğneyi dedi yani demem o ki temin et bir şekilde ne yap ne et bul yani......
HAyseeeee Merve59630 onu iğne vurulan herkes kullanıyor galiba sabahları kullanıyorum aksamlarıda igne vuruluyorum
derinsvy Merve59630 bende ondan kullanıyorum lekelenme başladı doktor bıraktırdı bir arkadastada burda vardı lekelenme ama ona biraktirmamis düşük yaptı çok üzüldüm :(
Kizimmmm HAyseeeee aile hekimleri zaten yazıyor. Ben şu anki durumdan bahsediyorum. Virüsten dolayı aile hekimene de gitmenize gerek yok direkt eczaneden alınabiliyor diye biliyorm.
Ayse2804 Merve59630 sizinle aynı durumdayım 2 düşük yaptım 3. Ye hamileyim bende pıhtılaşma iğnesi kullanıyorum doktorum gittiğimde rapor vereceğini söylemişti istediğin şekilde yazdırıp almak için siz rapor almadınız mı
Merve59630 Ayse2804 hayır almadım ama bir daha ki gidişimde alırım hiç aklıma gelmemişti aslında teşekkür ederim
HAyseeeee Ayse2804 benimde raporum var ama yazdırman gerekiyor rapor sadece sgk da fiyat indirimi yapılıyor onun dısında recetesiz ilaç verilmiyor cünkü bana öyle dediler
Ayse2804 Merve59630 güzel düşünün güzel olsun rabbim size nasip edecek oldu mu bir gün aksamasıyla bişey olmaz germeyin kendinizi😊