minikmevaninannesi 6+5 haftalik hamileyim ilk defa az önce cok hafif kahverengi lekem oldu. Normal mi bu daha önce başına gelen var mi?
Mrvm005 minikmevaninannesi ilk gebeligimde doktor normal diyip onemsemedi dusuk yaptim. Ikinci gebelikte yine aynisi oldu onemsemedi doktorumu degistirdim ilaclari cogaltti tabi o kahverengi kanamaya donmustu 2. De ilaclar ve bol dinlenme ile 31. Haftadayim cok sukur. Yerlesme kanamasi olabilir ama aksatmadan bi doktora da gorunmek şart. Onemli yada onemsiz ultrasondan sonra doktorun karar verebilir canim buna ancak. Saglikla alirsin kucagina insallah
Bus_ak18 minikmevaninannesi lekenin miktarı önemli. Bende 6. Haftada 1 seferlik çizgi şeklinde açık kahverengi leke geldi. Devamı da gelmedi çok şükür doktora gittiğimde söyledim muayenede hiçbi sıkıntı çıkmadı. Sanırım yerleşme lekesiydi. Sende kontrol et günlük ped tak devamı gelirse doktoruna git mutlaka
elif00000 minikmevaninannesi direk doktora canim acile git ilaç veriyorlar dusuk önleyici bende oldu şükür atlattım verdikleri ilaçla kesildi lekelenmem
Ayyucebanu minikmevaninannesi benimde olmuştu 8. Haftamda normal olabilirmiş fakat insan şüpheye düşüyor acile doktora gitmiştim progrstan vermişti geçene kadar kullan demişti
minikmevaninannesi Bus_ak18 benimde öyle aslinda miktarı çok az ve kahverengimsi . Çoğalırsa doktora giderim insallah umarim önemsiz biseydir :(
pamuk32 minikmevaninannesi benimde 13. Haftaya kadar oldu doktorum sürekli bir problem olmadığını söyledi yerleşme kanaması dedi. Oyleymis gercektende bazen pıhtı şeklinde flan geldi çok korktum ama bebekler yer açıyor dedi. Kırmızı ve canlı bı kanama olursa ondan korkmaliyiz dedi sürekli
Bus_ak18 minikmevaninannesi inşallah devam etmez canım. Korma devam edersede ilaç yazar düzelir inşallah
HAyseeeee Dikkat edin ben ilk bebegimi düşük yaptım ilk başta az bir lekelenme oluyor sonra kanamaya sırt üstü yat ve ayagını yükswge kaldır... Tabi beni dinlersen hiç beklemeden direk doktora git acilden giriş yap gerekirse ama kesinlikle bekleme derim.
RanaaT Hemen yarın doktora gitmelisin.. Ne kadar normal olsa da düşük tehlikesi olabilir vakit kaybetmeden bebeğine baktırmalısın. Kahverengı leke gördüğünü söyle hemen alıyorlar bakıyorlar