EymenTuana Kızlar vajinamın sol tarafına ağrı girdi birden bıcak saplanırmıscasına 27 haftalığım bu normal mi ?
Aysema EymenTuana Bende bir kac gun once bununla ilgili bir post acmistim. Sagolsun bir arkadas geri donus yapmisti😂 Normal demisti. 26+6 bende de oluyor.
Utayturku Ayakları aşağıda ters durunca daha çok olurmuş. Kafası aşağıdayken bu kadar acı ağrı yoktu ama dün kontrolde dönmüştü ağrıdan gitmiştim zaten ayakları yüzünden sürekli kıpırdıyo 🤦🏻♀️
Minamm_ Ya kozlar bende 31+5 im ama yarım sattır adet sancısı gıbı bı sancı var sureklı terlıyorum yuruyemıyorum düzgün birde aşırı sertleşme var3 4 dk bır sızce normal mi yoksa doktora gıtmelı miyim
Fatma29 Bende yürüyemez hale gelmiştim her ihtimale karşı acile gittim ayakları aşağıdaymış ondan birde gaz vardı o da etkilemiş çok karnını eğme çocuk döner benim ki döndü 🤗