2020annesii Kızlar 2 gün oldu doğum yapalı sezeryan yerim çok kaşınıyo sizde durumlar aynımı iyileşmeden midir iltihap mdır doktoruma kontrolüm salı günü ona soramadım daha
MeeL 2020annesii benim 2 gun sonra degilde daha uzun sure sonra kasinmaya baslamisti sanirim ya da agridan hossetmiyordum. Ama kaşıntı sorun degil diye biliyorum. Dikiş yerinizde kizariklik şişkinlik akinti varsa sorun var demektir.
DlstM 2020annesii daha çok çok yeni bn 7 ay oldu olalı daha 1 aydır orayı hissediyrm cnm zmnla geçicrk ama merk etme kaşınır iyileşiyo çnkü