Ama ameliyat olmasın hemen. Banada kesin likle ameliyat olmadan geçmez denildi büyük hastaneye iyi bir doktora gittim. 4 cm lik kistim sağ yumurtalıkta 9 ay ilaç kullandım ve 1.5 cm e düştü. Bir yumurtaligi temizse hamile kalinabiliyor kist 2cm in altına inmesi gerekiyor ama. Benim arada sol dada cıktı ama hap kullandım. Iradeli oldum. En son sol temizken 1.5 cm e düştüğünde kist hapı bırakasıya oğlumu öğrendim. 24+4 günlük hamileyim💕 rabbim isteyen herkese nasip etsin ama kafasını bebeğe çok yormasın stres kistin en kötü dusmani