37 haftalık olmuşsun zaten canım erken doğumu kalmamış ki tetiklesin işte artık bu haftadan sonra doğumu başlatmak için uğraşmalısın zaten bol egzersiz yürüyüş falan 36 haftalığım 35 ten beri başladım ne tetikler diye araştırıyorum 🤗 haftası erken olanlar için söyleniyor artık ciğerleri organları her şeyi gelişmiştir bebişin