Sedos2020 benim ilk hamileligimde 33.haftada başlamıştı çatı ağrım. Doktora sorduğum da bebek baş aşağı duruyor ve artık büyüdüğü için yavaş yavaş kafasiyla aşağı baskı yapıyor demişti. Internetten araştırdığımda da vücut kendini normal doğuma hazırlıyor, kemikler açılıyor felan yazıyordu. 🤷♀️ şimdi 2.hamileligim ve 31.haftamdayım. şuan çatı ağrim yok ama sanki adet olacakmişım gibi belim kasıklarim ağriyor.