edakiraz Slm kızlar benimde kasım başı ama net tarih vermedi henüz dr. Ama 10 kasım olmasını çok isterim buruk ama anlamlı bir gün.
Meyvis93 Sweetie en son gecen hafta gittim minigimin kalp atisini duymak icin, sukur hersey normal bir daha 14. Haftaya yakin giderim diye dusunuyorum, yoksa cok tavsiye etmiyorlar zorunda olmadikca
Sweetie Ben sadece keseyi görmek için gittim o zaman 5 haftalıktı sonra doktorum gelme sıkıntı olmadıkça dedi 2 Li taramayı bekliyorum şuan gitmek için
Zeynepekr Bende 10+3 oldum . En son kalp atışı için gitmiştim doktora. Şimdi önümüzde ikili test var onu bekliyorum . Sizler kaçıncı haftanızda gideceksiniz ikili teste ?
Tugba_58 Zeynepekr bende şuan 10+2 yim mayısta gitmeyi düşünüyorum inşallah cinsiyetide öğrenirim hayırlısıyla