Esraorhan Gnleymn tam 26. Haftada 885 gr Dı, normal dedi doktorumuz ama boyu bana biraz kısa gibi geldi 32 cm❤️🐣
Ebru-Varol45 Canım şuan 26+2 deyiz.13 Mart'ta doktorum 842 Gr dedi .Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Esme Esraorhan ultrason kağıdında boyu hangisi oluyor ya ben boyunu kağıtta bulamadım . Doktor da söylemedi