Akbebekbabim kiloyu sıkıntı etme eger çok fazla kilolu başlamadıysan hamileliğe. Bakma sen bazı ebeler abartıyor sağlık ocagında. Vücutta biriken kan var vücud kendini hamilelige hazırlıyor su tutuyor olabilir herkesin ki farklı oluyor bu sürecte. Benim ebemde 4 aylıkken 3 kilo aldım diye bana çok kilo almışsın demişti. Devlet hastanesinde hemşireyim kusmamak için ilaç kullanıyordum. Haliyle kilo kaybım olmadı almıştım. Bende normal oldugunu söyledim şuan 23 haftalıgım hala 3 kilo alımı ile devam ediyorum