ebruaren Kızlar sızde de oluyor mu? Bebek bazen cok asagı ınıyor oralarda sankı derınde bır yerde hareket edıyor gıbı hıssedıyorum.
Bsa ebruaren aynı şeyi ben de hissediyorum. Hep karnıma vursa çok güzel olacak ama aşağı ve iç taraflara daha çok vuruyor
ebruaren Caliskantug evet yaa korkuyorum.suan da sankı en asagı ınmıs ordan cıkacak gıbı hareket edıyor
HlyaSinanAk Bende 22+4 um aynisi bendede var gobek deligimin asagisinda hareket ediyo sonra tuvalete cikiyorum 😂😂