Pnryksl06 Kızlar 3 aylık hamileyim ve iştahım az eskisi gibi değil zar zor yemek yiyorum canım hiç bişey istemiyo benim gibi olan var mı ? Önerebileceğiniz bir şey var mı?
Sude_uzum01 Pnryksl06 Bende öyleyim canım ya 4 ay bitecek hala aynıyım hiç bir şey yiyemiyorum tiksiniyorum 😪
Pnryksl06 Sude_uzum01 Ben tiksinmiyorum da hiç canım istemiyo kendimi çok aç hissettiğim zaman bile çok az yiyorum