Hanımlar merhaba sabah 12.20 tuvaletimi yaptıktan sonra nişanım geldi sümük gibi jölemsi uzadıkça uzayan bir yapıda 38+3 üm panik yapmadım ağrı sancı su gelmesi bekliyorum sizlerin nişan dan sonra ne zaman doğum başladı ? nasıl oldu ne zaman doğum yaparım sizce