Elif0 hiç oyle düşünme,sen gayet sağlıklısın.eşinde öyle allahın izniyle😉 gençsin.sende benim gibi “amaan ne zaman olursa olsn” de geç.stres kavramını da unut.seni üzem insanlardan uzak dur,al çayını,at bacak bacak üstüne keyfine bak yaa😅😍hamile olmak ısteyen tüm annelere dualarımla destek oluyorum.en sağlıklısı,en güzeli,gönlünüzden ne gecıosa onu versın mevlam size.hayırlı,sağlıklı,kolay hamilelik ve doğum versın rabbm size bize hepimize🥰🥰