brnr09 Rumik ben beta hcg 49 ile öğrendim hamile olduğumu, şu an 15+5im 😇 2 güne bir kan verin 2 kata yakın artarsa iyidir.
Rumik Cerenn06 adetim düzensiz olduğu için bilemiyorum sadece 17 gün önce hemen hemen çatlatma iğnesi vuruldum 😒
Deletedmom411 Regl gününe 2 gün varken 48.5 idi değerim 11+2 im çok şükür. Ilk Değerden çok 2 gün de bir iki katı yükselmesi önemli , inşallah gonlunuzdeki gibi olur :)
Rumik Gmz_53 maşallah ben bugün ilk kez yaptım yumurtlamamın üzerine ortamla 15 gün oldu ve ya 16 olsun değer düşük gibi geldi bana biraz
Gmz_53 Rumik bende adet gününden baya önce idrar testi yaptım aşırı silik çizgi çıktı şuan da kanda takip ediyorum dün tekrar idrar testi yaptım çok net kırmızı çizgi çıktı gergin tahlil yapasım geliyor inş bişey olmaz 🤲
Ezgislck Adet tarihimi 2 gün geçe öğrendiğim de 34 gibi çok düşük bir değerdi. Önemli olan değerin 5 sen yüksek olması ve düzenli olarak 2 katına çıkması.
Rumik Hepinize tek tek teşekkür ederimAllah razı olsun içimi rahatlattınız hepimizi ve sevdiklerimizi muhafaza eylesin Allah ☘️