Sydanr Kızlar bir sorum olacaktı. 21 haftalık hamileyim. 2-3 gündür bacağımı kaldırdığımda filan kasığımda ağrı değil ama acıma hissiyatı oluyor. Alt karın bölgesi gibi bir yerde. Acaba başına gelen var mı normal mi ?