Selocaann Merhabalar:) Eşimle kan uyuşmazlığı var 26+5 deyiz. 28-30 haftalar arasında kan uyuşmazlık iğnesi olmam gerekiyormuş. Aranızda bu iğneyi vurulan varmı? Bir yerde okumuştum. 1 gece hastanede yatilmasi gerekiyormuş falan diyorlardı. Bu doğrumu?
Gonulkul Selocaann ilk hamileligimde olmuştum bu hamileliğimde yapacaklar mi bilmiyorum kalma olmuyo yatış yapılıyo iğneyi vuruyorlar aynı gün taburcu ediyolar
bir_pasa_annesi Selocaann bİzdede var cnm düşüklerimde yaptılar bu hamileliği de test yaptı doktor bebeğinki de negatif dedi yani benle aynı şimdi kanaman olmadığı sürece sorun yok doğumdan sonra yaparız ddi doğumu bekliyorum doğumda yapılacak
Sumeyye_g Selocaann valla canım benim YÖK ama yaptıran duydum bi test yapıyoalr diye biliyorum sonra işte iğne vuruluyorsun okadar hastanede falan kalan ben hiç duymadım çevremde yani
Miray_38 bir_pasa_annesi iğnesini nasıl temin edicez acaba hastane kendisi mi vuruluyor yoksa biz mi alıcaz
bir_pasa_annesi Miray_38 ben su an özele gidiyorum bilmiyorum nasıl oldugunu doğumda bakacaz artık ama devlette vurduklarında kendileri hazırlayıp vuruyor
Yeni_anne_ Selocaann Bizde de var canım habire kan veriyorum negatif çıkıyor her gittiğimde kanaman var mi diye soruyor. Daha 19. Haftadayim bakalim ilerleyen haftalarda ne olacak. Bi 7. Ay dedi ama bakalım.
Sibelilhami Selocaann bende yaptırdım 28. Haftada yaptılar yatış veriyorlar ama hemen çıkıyorsun yani hastanede yatmıyorsun 😊☺️
SeymaTaylan Bende özel hastanede muayne oluyorum 28. Haftada kan uyuşmazlığı testimi yaptırdım gittim doktor sisteme işledi acile in iğneyi ol dedi acile girdik iğnemi oldum çıktım okdar ne yatış ne bekleme hiçbirşey yok nasıl bir enjeksiyon için acile gidiyorsun okadar sürdü işlem
maviserceli32 Selocaann Kan uyuşmazlığı her gebelikte değişen bir şey mi? Ben ve eşim Sıfır pozitifiz. Bizde uyuşmazlık olmaz dimi? Çok bir bilgim yok
Gul-08 maviserceli32 anne negatif baba pozitif olduğu durumda kan uyuşmazlığı oluyor sadece, ikinizde pozitifseniz sizde yok
seymavmustafa Günübirlik yatış yapıyolar o sırada senden kan tahlili alıyolar sonuçlardan sonra iğneyi yapıp 30 dakika bekletip çıkış yapıyolar devlette bende öyle olmuştu.
Gul-08 Selocaann ilk gebeliğimde 28. haftada be doğumdan sonra vuruldum, özelde yatış falan yapmadılar.Şimdi de 3. ayda kanama yaşadım hemen vurdular, şu an 25. haftadayım 3 hafta sonra gel tahlil yapıp ona göre vuralım iğneni dedi doktorum.