3_cocuklu merhaba ben 12 haftalik hamileyim gecen haftadan beri sag kasigimda segirmeler iceriden pit pitlar oluyor.bu haftada bukadar cabuk hissedilerbilir mi bebek hareketleri.ilk iki gebeligimde boyle birsey yasamamistim.Aranizda yasayan varmi acaba?
nurmerve 3_cocuklu bende yaşadım aynısını kuzum özellikle gece yatağa girerken seyirme oldu bende de kimi bebek diyo kimi de değil bende şaşırdım ama eminim bebekti o
Gulcan_89 3_cocuklu birkaç gündür bende de oluyor. Bebek midir dedim ama kasıkta mı olur bilemedim. Biraz daha yukarda karında olmaz mı🤷♀️ Akıntı ve ağrıdan bugün acile gittim enfeksiyon varmış. Enfeksiyondan oldu pıt pıtlar heralde
Pamuuk 3_cocuklu evet bünyeden bünyeye degişiyor hisdersin artık 17 18 haftlarda birzdaha belirgin olur snrada. Artık tekmesi hıckırmasın cok gzl ler ya hele gece uyandırması😂
3_cocuklu genelde erkek bebekte oyle olur diyorlar dogrumu acaba.erkek bebek erkenden kasikta segirirmis diyorlar