Hanımlar benim gebeligim 40 haftayı geçti ama doğuma dair hiçbir belirti yok bebekte kilo almaya devam ediyormuş
Doktorum sezeryanda yapabilirim dedi fakat özel hastanede doktorun böyle demiş.olmasi isteğe bağlı mi oluyor yoksa doktorun kendi kararı mı olmuş oluyor çünkü isteğe bağlı sezeryanla zorun sezeryan arasında 1000 tl gibi fark var
Bilen.biri lütfen cevap yazsin